Zpět
2N
ALCATEL
PANASONIC

 2N TELEKOMUNIKACE

2N - Netstar

2N ATEUS® NetStar Basic

Komunikační řešení pro společnosti s menším a středním počtem uživatelů

  • vhodný pro dynamicky rostoucí firmy, které potřebují spolehlivé komunikační zázemí pro zvyšující se počet svých zaměstnanců
  • optimalizované investice v počátečním období
  •   bohatý výběr funkcí:
    • umožňuje obsloužit až 72 vnitřních telekomunikačních linek v digitálním i analogovém provedení
    • je možné instalovat GSM brány i sadu modulů obsluhující analogové státní a ISDN2 linky 
    • plně podporuje připojení IP telefonů, které rozšiřuje možnosti zařízení o obsluhu dalších desítek uživatelů
    • poskytuje možnost vzdáleného propojení přes WAN sítě
  • možnost modifikace na variantu PRO formou upgrade

  Komunikační systém, který ponechává prostor pro růst firmy při zachování všech funkcí a možností kvalitní obsluhy hovorů již od nejmenších zástaveb.


2N ATEUS® NetStar PRO

Absolutně "mobilní" komunikační systém pro moderní korporace a velké podniky

  • Určen pro společnosti, které potřebují využívat všech dostupných komunikačních služeb a technologií (GSM sítě, veřejné digitální sítě, alternativní sítě, IP sítě, privátní podnikové sítě…)

  • neomezuje zaměstnance v pohybu mimo firmu - začleňuje do firemní komunikace osobní GSM telefony, domácí linky nebo telefonní linky ve vzdálených kancelářích.

  • Zajišťuje tak všem zaměstnancům plnou dostupnost pro komunikaci - bez omezení při cestování, změnách kanceláří nebo při domácí práci.

  • široký rozsah funkcí, možností a nastavení:

  • obsluha až 424 telekomunikačních linek všech používaných typů

  • začlenění IP telefonie jako běžné a integrální formy komunikace

  • různé možnosti pro individuální osobní nastavení služeb uživatele - jednoduchou formou osobního Web asistenta nebo snadnou síťovou administraci

  • spolupráce s CallCentry, inteligentními IVR systémy nebo s firemními informačními systémy (CRM)

 Zařízením, které neomezuje růst a změny ve firmě a umožňuje rychle se přizpůsobit novým trendům komunikačních služeb.
Poskytuje ideální komunikační zázemí pro firmy s "mobilními" a činorodými uživateli, kteří oceňují všechny příležitosti moderní digitální telefonie.


2N Omega


Chcete ušetřit za volání na pevnou linku, do mobilních sítí i za volání přes internet? Hledáte komplexní komunikační řešení přizpůsobené na míru Vaší firmě bez nutnosti složité konfigurace? Pobočkové ústředny řady 2N® Omega Series budou pro vás tou správnou volbou!

Ústředny z řady 2N® Omega Series představují moderní  komunikační nástroj, pomocí kterého můžete podstatným způsobem snižovat náklady za volání v rámci firmy a zároveň zefektivňovat práci vašich zaměstnanců.
Komu jsou telefonní ústředny řady 2N® Omega Series určeny?Malým a středním firmám, které chtějí šetřit na telefonních hovorech a přitom využívat celou řadu nadstandardních služeb při volání.

Telefon 2N Pobočková ústředna 2N Omega

Jak šetřit za volání pomocí ústředen 2N® Omega Series
 Telefonní ústředny z řady 2N® Omega Series vám nabízejí celou řadu nástrojů, jak ušetřit za volání:

 

  •     Telefonní hovory v rámci firmy a mezi firemními pobočkami zdarma*
  •     Automatický výběr nejlevnější cesty odchozího hovoru (pevná linka, GSM, VoIP)
  •     Levná volání přes internet v případě použití VoIP karty
  •     Levná volání z mobilního telefonu do zahraničí díky integrované službě 2N® Mobility Extension
  •     Nižší poplatky za pevné linky - potřebujete jich méně

 

Jak přispívají ústředny 2N® Omega Series k efektivnější práci ve firmách? 

Hlasová pošta
Každý zaměstnanec má svoji schránku, ve které mu může kdokoliv zanechat vzkaz. Vzkazy si zaměstnanec jednoduše vyzvedne kdykoliv ze svého stolního telefonu či odkudkoliv z mobilního telefonu.
 

Kompletní správa a používání telefonů z PC (2N® Omega Assistant) 2N® Omega Assistant je program umístěný na počítači, který zjednodušuje každému zaměstnanci práci při správě hovorů. Program umožňuje příjem či vytočení hovoru, snadné nastavení systémového telefonu či použití vlastní databáze kontaktů. 2N® Omega Assistant tak splňuje všechny nároky na použití i v malém call centru. 

Odesílání a příjem SMS z PC (2N® SMS Server)
Umožňuje hromadně posílat či přijímat SMS. Firma tak může o své aktuální prodejní akci informovat najednou a efektivně velké množství potenciálních zájemců resp. zákazníků.
 

Mobilní telefon místo stolního (2N® Mobility Extension) - integruje mobilní telefon do ústředny 2N® Omega a ten získává všechny její funkce.

 IVR - Automatická spojovatelka - přepojí hovor na konkrétní linku dle předem nastaveného rozřadníku.